Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

MIEJSKI PATROL

Maksiskutery doskonale sprawdzą się zarówno w wielkomiejskiej dżungli, jaki i podczas weekendowej wyprawy. Skonfrontowaliśmy modele z różnych bajek – dla gadżeciarzy i miejskich sprinterów.

Zapomnij o korkach i traceniu czasu na poszukiwanie parkingu. Na skuter możesz śmiało wsiąść nawet w garniturze i pojechać na spotkanie z kontrahentami. W schowku pod kanapą zmieścisz laptopa, a na parkingu schowasz w nim kask. Nasza uwagę przykuły modele z dwóch różnych światów. Dostawcy prądu

Piaggio MP3 występujący w dwóch pojemnościach 250 i 400 cm3 narobił sporo zamieszania w motoryzacyjnym świecie. Gdzie tylko się pojawi, wywołuje sensację. Dwa koła z przodu skutecznie wyróżniają tę włoską maszynę z tłumu. To rozwiązanie sprawia, że w czasie oczekiwania na zielone światło wcale nie trzeba podpierać się nogami. Dwa koła z przodu zapewniają również większa stabilność w czasie jazdy.

Z kolei Yamaha XP 500 T-Max to komfortowy skuter ze sportowym zacięciem. Sprawdzi się nie tylko w mieście. Piknik na zielonej trawce? Proszę bardzo. Na trasie nawet przy prędkości 160km/h za owiewką panuje niezmącony spokój. Co prawda, Piaggio MP3 czy Yamaha T-Max kosztują tyle, ile średniej klasy samochód, ale dają zdecydowanie więcej radości.

Tak gra MP3- z przodu zastosowano system wahaczy, tak żeby oba koła zawsze były ustawione równolegle względem siebie. Wraz ze wzrostem obciążenia, koła oddalają się od siebie, co pozwala na pochylenie pojazdu. Przechył może wynieść maksymalnie 40 stopni. Za pomocą przycisku, umieszczonego na kierownicy, koła można zablokować, stojąc na światłach czy na parkingu. Po przekroczeniu 15km/h blokada wyłącz się automatycznie. Akumulator dedykowany do tego sprzętu to Yuasa YTX14-BS wykonany w technologii AGM (Absorbed Glass Matt), który jest w pełni szczelny dzięki specjalnej macie z włókna szklanego, która absorbuje i więzi elektrolit. Akumulatory wykonane w tej technologii mają lepsze parametry i są żywotniejsze. www.piaggio.com

Co ma Yamaha – Japończycy, jak zwykle podeszli do tematu perfekcyjnie. W XP 500 T-max wykorzystali najnowocześniejsze rozwiązania: 2 cylindry, chłodzone cieczą, wtrysk paliwa. Ma nawet układ ABS. To wszystko w połączeniu z komfortowym miejscem zarówno dla jeźdźca, jak i pasażera zapewnia maksymalną radość i bezpieczną jazdę. Nie bez znaczenia jest fakt, że skuter bez problemu rozpędza się do 160km/h. Dedykowana bateria to tej maszyny to Yuasa YT9B-BS, również wykonana w technologii AGM.

Jarosław Modrzejewski Mens Health nr 05(38) maj 2007

Nowy oddział - Wrocław Centrum AB
Previous Next Play Pause
1