Produkty

Producent akumulatorów Tuborg (AUTOPART) jako jedyny w naszym kraju wytwarza tlenek ołowiu (podstawowy składnik pasty akumulatorowej) metodą rozpyleniową opartą na systemie BARTONA. Metoda ta jest stosowana w krajach Ameryki Północnej i Dalekiego Wschodu, gdzie wytwarzane jest 75% światowej produkcji akumulatorów. Jej cechą charakterystyczną jest łatwość i czułość sterowania procesem, co pozwala otrzymać wyrób o żądanych parametrach i utrzymać jego jakość na stałym poziomie. Wytworzone cząstki ołowiu są stałe wymiarowo – umożliwia to przygotowanie masy czynnej o jednolitych parametrach, co przyczynia się do uzyskania wysokiej pojemności.
Producent akumulatorów Tuborg (AUTOPART) jako jedyny w naszym kraju wytwarza tlenek ołowiu (podstawowy składnik pasty akumulatorowej) metodą rozpyleniową opartą na systemie BARTONA. Metoda ta jest stosowana w krajach Ameryki Północnej i Dalekiego Wschodu, gdzie wytwarzane jest 75% światowej produkcji akumulatorów. Jej cechą charakterystyczną jest łatwość i czułość sterowania procesem, co pozwala otrzymać wyrób o żądanych parametrach i utrzymać jego jakość na stałym poziomie. Wytworzone cząstki ołowiu są stałe wymiarowo – umożliwia to przygotowanie masy czynnej o jednolitych parametrach, co przyczynia się do uzyskania wysokiej pojemności.
Producent akumulatorów Tuborg (AUTOPART) jako jedyny w naszym kraju wytwarza tlenek ołowiu (podstawowy składnik pasty akumulatorowej) metodą rozpyleniową opartą na systemie BARTONA. Metoda ta jest stosowana w krajach Ameryki Północnej i Dalekiego Wschodu, gdzie wytwarzane jest 75% światowej produkcji akumulatorów. Jej cechą charakterystyczną jest łatwość i czułość sterowania procesem, co pozwala otrzymać wyrób o żądanych parametrach i utrzymać jego jakość na stałym poziomie. Wytworzone cząstki ołowiu są stałe wymiarowo – umożliwia to przygotowanie masy czynnej o jednolitych parametrach, co przyczynia się do uzyskania wysokiej pojemności.
Producent akumulatorów Tuborg (AUTOPART) jako jedyny w naszym kraju wytwarza tlenek ołowiu (podstawowy składnik pasty akumulatorowej) metodą rozpyleniową opartą na systemie BARTONA. Metoda ta jest stosowana w krajach Ameryki Północnej i Dalekiego Wschodu, gdzie wytwarzane jest 75% światowej produkcji akumulatorów. Jej cechą charakterystyczną jest łatwość i czułość sterowania procesem, co pozwala otrzymać wyrób o żądanych parametrach i utrzymać jego jakość na stałym poziomie. Wytworzone cząstki ołowiu są stałe wymiarowo – umożliwia to przygotowanie masy czynnej o jednolitych parametrach, co przyczynia się do uzyskania wysokiej pojemności.
Producent akumulatorów Tuborg (AUTOPART) jako jedyny w naszym kraju wytwarza tlenek ołowiu (podstawowy składnik pasty akumulatorowej) metodą rozpyleniową opartą na systemie BARTONA. Metoda ta jest stosowana w krajach Ameryki Północnej i Dalekiego Wschodu, gdzie wytwarzane jest 75% światowej produkcji akumulatorów. Jej cechą charakterystyczną jest łatwość i czułość sterowania procesem, co pozwala otrzymać wyrób o żądanych parametrach i utrzymać jego jakość na stałym poziomie. Wytworzone cząstki ołowiu są stałe wymiarowo – umożliwia to przygotowanie masy czynnej o jednolitych parametrach, co przyczynia się do uzyskania wysokiej pojemności.
- Pełna gama akumulatorów do samochodów osobowych, ciężarowych, ciągników i maszyn rolniczych oraz pojazdów specjalnego zastosowania
- Optymalna konstrukcja płyty i specjalna formuła masy czynnej zapewniają mocniejszą budowę wewnętrzną akumulatora
- System „KAMINA” – centralne odpowietrzenie, również w akumulatorach do samochodów ciężarowych
- Bardzo dobre parametry rozruchowe
- Ergonomiczne uchwyty
- Pełna gama akumulatorów do samochodów osobowych, ciężarowych, ciągników i maszyn rolniczych oraz pojazdów specjalnego zastosowania
- Optymalna konstrukcja płyty i specjalna formuła masy czynnej zapewniają mocniejszą budowę wewnętrzną akumulatora
- System „KAMINA” – centralne odpowietrzenie, również w akumulatorach do samochodów ciężarowych
- Bardzo dobre parametry rozruchowe
- Ergonomiczne uchwyty
- start
- Poprzedni artykuł
- 1
- 2
- 3
- 4
- Następny artykuł
- koniec